Zaštita potrošača

  • Za eventualne reklamacije i pojašnjenja možete se obratiti u roku 8 dana u prostorije tvrtke Komunalac Srijem d.o.o.,
    Kolodvorska 2, Nijemci, radnim danom u vremenu od 07:00 – 15:00 sati.
    Svaku promjenu statusa korisnika (promjenu adrese, OIB…) dužni ste prijaviti u roku 8 dana od nastale promjene.

    Sve uvjete pružanja naših usluga možete pronaći na komunalacsrijem.hr

    Ukoliko korisnik usluge ima prigovor na pruženu javnu uslugu, prigovor može podnijeti:
    1. putem preporučene pošte na adresu sjedišta tvrtke Komunalac Srijem d.o.o., Kolodvorska 2, 32245 Nijemci
    2. putem elektroničke pošte: komunalacsrijemprigovori@gmail.com
    3. osobno u poslovnim prostorijama na adresi Komunalac Srijem d.o.o., Kolodvorska 2, 32245 Nijemci

    Ukoliko korisnik ima dodatnih pitanja može se obratiti i Centru za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije
    „GLAS POTROŠAČA“
    putem elektroničke pošte: glas.potrosacavk@gmail.com te putem telefona 032/333-137
  •  Odluka o imenovanju povjerenstva za reklamacije potrošača