Zaštita potrošača
Kolodvorska 2, Nijemci, radnim danom u vremenu od 07:00 – 15:00 sati.
Svaku promjenu statusa korisnika (promjenu adrese, OIB…) dužni ste prijaviti u roku 8 dana od nastale promjene.
Sve uvjete pružanja naših usluga možete pronaći na komunalacsrijem.hr
Ukoliko korisnik usluge ima prigovor na pruženu javnu uslugu, prigovor može podnijeti:
1. putem preporučene pošte na adresu sjedišta tvrtke Komunalac Srijem d.o.o., Kolodvorska 2, 32245 Nijemci
2. putem elektroničke pošte: komunalacsrijemprigovori@gmail.com
3. osobno u poslovnim prostorijama na adresi Komunalac Srijem d.o.o., Kolodvorska 2, 32245 Nijemci
Ukoliko korisnik ima dodatnih pitanja može se obratiti i Centru za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije
„GLAS POTROŠAČA“ putem elektroničke pošte: glas.potrosacavk@gmail.com te putem telefona 032/333-137